ECTACO Info | Nauka znajduje nauki drugiego języka w późniejszym życiu przynosi zmiany mózgu

translate by Google (original)

http://www.upi.com


Nauka Aktualności


MONTREAL, Aug 29 (UPI) - wiek, w którym dziecko zaczyna uczyć się drugiego języka, może mieć znaczący wpływ na strukturę mózgu dorosłego, Canadian raportu naukowców.

Badania przeprowadzone przez Instytutu Neurologicznego w Montrealu i Szpital Uniwersytetu McGill znaleźć wzór rozwoju mózgu jest podobny, czy jeden lub dwa języki są razem od urodzenia nauczył ale uczenie się drugiego języka w dzieciństwie, później po zdobyciu umiejętności w pierwszej, język ojczysty zmienia mózg struktura.

Te zmiany występują w korze czołowej, wielowarstwowa masa neuronów odgrywających ważną rolę w funkcji poznawczych, takich jak myśli, języka, świadomości i pamięci, twierdzą naukowcy.

"Później w dzieciństwie, że drugi język jest nabyte, tym większe są zmiany w dolnej kory czołowej," studium autorka Denise Klein powiedział. "Nasze wyniki dostarczają dowodów, że strukturalne wiek nabycia jest kluczowe przy ustalaniu struktury dla nauki języków obcych."

Większość ludzi na świecie, nauczyć się mówić więcej niż jednego języka w okresie ich życia, a wiele zrobić z wielką biegłością, szczególnie jeśli języki są wyuczone jednocześnie lub od wczesnego rozwoju, ale badania wskazują na trudności niektórzy ludzie napotykają w nauce drugiego języka w późniejszym okresie życia można wyjaśnić na poziomie strukturalnym, twierdzą naukowcy.


ECTACO Info


Elektroniczne urządzenia językowe (nauka języka)

Kieszonkowe słowniki electroniczne ECTACO.
Ectaco International, Inc. w Polsce:

Poniedziałek - Piątek w godz. 10:00 - 17:00
tel: 69-289-29-12, e-mail: karol.s@ectacoinc.pl

www.ectacoinc.pl , www.slownik-elektroniczny.pl